Velkommen til Benløse IF - Afdelingerne Floorball, Badminton

Hvis du ikke er oprettet med stamdata i det vores medlems system Klubmodul, som benyttes af alle Benløse IF´s afdelinger, skal du starte med at oprette din medlems profil. - Det gør du via log in fanen.

Du skal udfylde alle * markerede felter.
Brugernavn skal være minimum 7 karakter og kan for eksempel være dit mobiltelefonnummer.
Husk som forældre, at det er dit barn, som skal have oprettet medlems profil.
Der er mulighed for at angive 2 mobilnumre og 3 e-mailadresser, som automatisk modtager sms/mails fra klubben.

Der er nu mulighed for at betale med alle slags betalingskort.

Ved oprettelse af medlems profil accepterer du:
1) at foreningen kan vise foto af dig på klubbens hjemmesider
2) at foreningen kan vise holdlister med dit navn på klubbens hjemmesider
Endvidere accepterer du som træner, leder eller udvalgsmedlem - at dit navn, telefon nr., mobil nr. og e-mail må vises på klubbens hjemmesider.

Husk at når du én gang har oprettet profil, skal du ikke oprette profil igen

Lige meget hvilken sportsgren du tilmelder dig i Benløse IF, skal du benytte samme profil

BEMÆRK VENLIGST, at hvis du ikke modtager en kvittering på mail, når du har tilmeldt dig et hold, så er din mailadresse oprettet forkert - Ret venligst din profil.

kalender

I kalenderen kan hele oversigten over kommende arrangementer ses. Gå til siden