Floorball CAMP uge 42 - 2024
Vejledning
1. Er det første gang du tilmelder dig? Så skal du oprette en profil her  Opret profil
2. Ellers skal du logge ind for at tilmelde dig.
Floorball CAMP uge 42 -2024

Fokus på at forbedre dine tekniske færdigheder og din spilforståelse. Og naturligvis at ha` nogle sjove dage :-)

Hvornår?
Mandag den 14. oktober til onsdag den 16. oktober. Alle dage kl. 9-15

Deltagere
Alle fra U7-U15 (fødselsår 2009 til 2017) kan deltage. Drenge og piger. Markspillere og målmænd. Er du målmand, så husk at sæt et flueben, når du tilmelder dig.

Prisen inkluderer frokost, frugt og saftevand alle dage.
Medbring følgende: Sportstøj, indendørssko, stav, drikkedunk og beskyttelsesbriller!

Tilmelding
For at tilmelde dig eller dit barn til floorbalskolen, skal du have en profil på Klubmodul. Er du allerede medlem af Benløse Floorball Club, kan du bruge din nuværende profil. Er du ikke medlem (alle er velkomne), skal du først oprette en profil. Tryk på "Opret en profil". Derefter skal du logge ind og tilmelde dig eventet. Husk, at det er barnet, der skal oprettes og tilmeldes. Du kan desværre ikke tilmelde flere børn på én gang. Ønsker du at tilmelde flere børn, skal det gøres enkeltvis.
06.10.2024
14.10.2024 kl. 09.00 - 16.10.2024 kl. 15.00